17.07.2019 8&8 - Organisasjon: Jeg har idag en veldig god 8&8 til arbeidet med å skaffe med næringsavtaler. Poenget er at jeg forsøker å vise hvorfor velge meg til å hjelpe til med markedsføring til ulike bedrifter, og idag viser jeg hvordan jeg med bloggen spesielt, kan bidra til å øke respekten til en bedrift ved å fokusere på Det Gode: Ledere bruker vanligvis en ledelsesmåte som sikrer at de ansatte ser til leder - dette særlig på grunn av at leder ofte har rett til å kunne si opp i ultimat, men helt sikkert i de fleste tilfeller fordi en er grei med den ansatte. Videre er ofte selgere i ulike bedrifter kravd å respektere kunder, kanskje til og med lage personlige tilknytninger til hver enkelt kunde og kanskje inspirere til behov slik at salget øker - dette er omvendt av hva lederens elv gjør overfor sine ansatte - derfor er det best at en har en markedsføring som øker respekten til de ansatte fra kundene slik at forholdet mellom leder-ansatte ligner mer forholdet mellom ansatte-kunder. Se gjerne også 8&8'en for salg 11.07.2019 som viser forholdet mellom kunder og ansatte, samt eventuell markedsfører. |
© 2019